ניוזלטרים

בניוזלטרים שלנו תקבל גישה לעושר של תכנים ניהוליים חמים מהתנור שיחשפו בפניך מידע מתוך תהליכי הייעוץ בעוצמה עסקית. כאן תמצא סדרה של  ניתוחי מקרה (Case studies) ודברים בעלי ערך שפשוט אסור לך לפספס, במטרה לחסוך לך כסף ולעזור לך להתקדם בדרכך למצב של עוצמה בעסקים.

  • ניוזלטר 17 - הזינוק שאחרי הסערה.

    שמעתם על המיתון שהסתיים? ובכן, אם תהיתם מדוע אתם היחידים שלא מרגישים זאת, בואו ונעשה סדר בעניינים, בואו נחדד לרגע מה אומרת המציאות בשטח, זו שבה אתם חיים (ולא העיתונאים שמעולם לא ניהלו בעצמם עסק).

  • ניוזלטר 16 - הגלולה הכחולה והשגיאה השיווקית שעולה הון עתק.

    מהן הטעויות השיווקיות שעולות לבעלי עסקים מאות אלפי שקלים? ואיך העסק שלך יוכל להימנע מהם? בניוזלטר זה נחשוף חוק חשוב וששימוש בו יאפשר לכם להפוך כל שקל ששולם בתקציב שלך לשקל שמביא עוד לקוחות.

  • ניוזלטר 15 - מינסקי, סיני אחד ובעל עסק קטן שהפך מיליונר.

    מהו הקשר בין סביבה עסקית מאתגרת והימן מינסקי? כיצד ניתן לגייס את חוקי הפיזיקה לטובת הבראת העסק? ואיך משאירים את המיתון אצל המתחרים? כל זאת ועוד, בניוזלטר הבא!

  • ניוזלטר 14 - חלק שני של סקירה כלכלית

    זהו חלקה השני של הסקירה הכלכלית. מה צופן בחובו בעתיד? אילו עוד תהפוכות צפויות להגיע? ואלו פעולות חכמות בעלי עסקים קטנים ובינוניים יכולים לעשות כדי להשתמש במיתון לטובת העסק?

  • ניוזלטר 13 - משבר כלכלי או הזדמנות של פעם בחיים?

    ברוכים הבאים אל העתיד העסקי שלכם! יש לכם כרגע הזדמנות יקרה מפז, כזו שמגיעה פעם אחת בלבד בחיים, לזהות תנודות עסקיות בכלכלה העולמית, ולנצל אותה עד תום.

  • ניוזלטר 12 - קמפיין שיווק נוקאאוט!

    כל מה שאתה צריך לדעת כדי להפעיל את מערך שיווק שייצר קמפיין נוקאאוט. קמפיין לא יקר שמייצר תוצאות קטלניות הרבה מעבר לעלות שלו.

  • ניוזלטר 11 - "טוטו, אנחנו כבר לא נמצאים בקנזס..."

    העולם הכלכלי כפי שאנו מכירים אותו כיום, במשבר. ממש כמו בסיפור "הקוסם מארץ עוץ", גם דורותי וגם אנחנו לא בטוחים לאן תיקח אותנו סופת הציקלון (הכלכלית, זו שמכה בעולם כולו). איך תוכלו להפוך את המשבר להזדמנות? על כך ועוד, בניוזלטר הבא!

  • ניוזלטר 10 - סטיב באלמר, בריסטה והעסק שלך

    מה הקשר בין סטיב באלמר, מנכ"ל מייקרוסופט, מקצוענים בתחום הקפה, והעסק שלך בזמן מיתון? בזמן שהמרצדסים של הטייקונים מעוקלים ישנם עסקים שמצליחים לשפר את הרווחיות. מה הם עושים? גלה בניוזלטר הבא!

  • ניוזלטר 9 - תדרוך מיוחד בנושא חוק דואר זבל

    ב-1 בדצמבר כשתוציא קטלוג ללקוח תבצע עבירה פלילית! כשתשלח פרופיל חברה ללקוח תינזק בעשרות אלפי שקלים! כשתשלח הצעת מחיר ללקוח תקבל תביעה ייצוגית יקרה! כדי לחסוך לך תביעות ענק והסתבכויות, הכנו עבורך תדרוך מקיף על החוק: מה הוא אומר, מדוע הוא משפיע גם עליך, ובעיקר: מה לעשות עכשיו.

  • ניוזלטר 8 - מבחן הניהול שלאחר ההתרסקות הכואבת

    מה הקשר שבין הקפה של חברת סטארבקס, הליצן של מקדונלדס, ההמבורגר של חברת בורגראנץ´ ושורה ארוכה של עסקים בישראל, ביניהם העסק שלך? ומהו החוק שיציל אותך מקריסות עסקיות?