ניוזלטרים

בניוזלטרים שלנו תקבל גישה לעושר של תכנים ניהוליים חמים מהתנור שיחשפו בפניך מידע מתוך תהליכי הייעוץ בעוצמה עסקית. כאן תמצא סדרה של  ניתוחי מקרה (Case studies) ודברים בעלי ערך שפשוט אסור לך לפספס, במטרה לחסוך לך כסף ולעזור לך להתקדם בדרכך למצב של עוצמה בעסקים.

  • ניוזלטר 27 - שיווק, מכירות והטלמרקטינג שלך

    כמעט בכל עסק ניתן למצוא שימוש בשיחות טלפון למטרות שיווקיות או מכירותיות שונות. אם אתם מודדים את ביצועי השיחות, וודאי שאתם מודעים לשאלה הנצחית: כיצד לשפר את ביצועי השיחה ואת יחס ההמרה בין כמות השיחות והפגישות / מכירות או הצלחות. בניוזלטר זה נחשוף את שלושת החוקים הקריטיים לשיחה שיווקית יעילה.

  • ניוזלטר 26 - רעידות אדמה, צונאמי והעסק שלך.

    אסונות, מטבע הדברים, אינם ידועים מראש. כשהם מגיעים, הם חושפים את כל הכשלים וכל הליקויים המצטברים. אחת מהמשימות החשובות של כל מנהל הינה לשאול את עצמו איזה תרחיש יכול לפגוע בעסק שלי? ומה עלי לעשות על מנת להימנע מההרס שהיא יכולה ליצור? נכון להיום, ישנן מספר רעידות אדמה שמתרחשות כבר עתה בלב הים הכלכלי והפיננסי בעולם. בתור מנהלים שקולים ואחראיים, עלינו להבין מה ההשלכות הללו ולהחליט כבר היום כיצד אנחנו עומדים להתמודד עימן, מראש, לפני שהם כאן.

  • ניוזלטר 25 - תעבוד קשה. תחסוך – ותגרום לבעל הבנק שלך להתעשר!

    בניוזלטר זה, אנחנו בוחנים דפוסי פעולה פיננסיים נפוצים בעסקים ומנתחים את השלכות הטעויות שנעשות על ידי מנהלים שונים. כמו כן, נבצע ניתוח מקרה אמיתי של לקוח שהחליט לבצע את הפעולות הפיננסיות הנכונות – והפך למיליונר בתוך כשנתיים בלבד.

  • ניוזלטר 24 - מוות באלף חתכים.

    בניוזלטר זה אנו דנים בעונש עתיק שהיה מוטל בסין על עבריינים בעייתיים במיוחד. עונש דומה מוטל על מנהלים בעלי עסקים שנקלעו למקום הבעייתי של אזור העומסים והשחיקה. בניוזלטר אנו חושפים חוק קריטי לטיפול באזור העומסים והשחיקה שיעזור לכם להימנע מהנזקים והבעיות שקשורות בהמצאות ממושכת מדי במקום בו העומסים עולים ועולים.

  • ניוזלטר 23 - הכלי הקטן שהופך עסקים למכונות רווחים משומנות

    אלי בנה עסק מפואר, ממש בארבע אצבעות, הוא עשה את הכל לבד והדברים התגלגלו קדימה בצורה פחות או יותר מוצלחת. עברו כמה שנים מוצלחות מאוד, וממש בלי לשים לב אלי גילה שהוא מעסיק כעשרים עובדים. אך עם ההצלחה והגידול שרואה החשבון כל כך מאושר ממנו, מגיעות עוד כמה תופעות שלא כל כך היו מוכרות עד לאותו השלב

  • ניוזלטר 22 - השילוש הקדוש

    ראיתם את הקמפיין השיווקי של רשת ההמבורגרים אגדיר? אנחנו ראינו את הכוכבניות החתיכות של הרשת וחייכנו. האם שימוש כל כך כבד בסקס דרוש כדי להשיג ביצועים דרמטיים בעסק? בניוזלטר זה אנחנו נחשוף מה היה הטריק שבו השתמשנו על מנת ליצור זרימה אדירה של לקוחות והכנסות לעסק בלי להוציא הוצאות שיווקיות בנות מאות אלפי שקלים על קמפיינים פרובוקטיביים.

  • ניוזלטר 21 - המרכיב החסר בקמפיין השיווק שלך

    יש לכם עסק. קרוב לוודאי שאתם עושים פעולת שיווק כזו או אחרת על מנת להכניס לקוחות לעסק. אחרי שבחנו הרבה מאוד עסקים לא הופתענו לגלות שחסר להם מרכיב חשוב בקמפיין השיווק שלהם. בניוזלטר זה אנו חושפים את המרכיב החסר שיכול לעזור לכם "להצית שריפה" מבחינת אפקט שיווקי.

  • ניוזלטר 20 - תכנון פיננסי למנהלים – הנקודה העיוורת של המנהל

    כשמוות קליני מתרחש בעסק, קל לזהות את התופעה. בנקים עוצרים צ´קים או תשלומים, משכורות לא משולמות לעובדים, ספקים מגלים שכספם לא משולם לא במועד ולא הרבה אחרי המועד, בעל הבית מתחמק, אינו משיב לשיחות טלפון והרבה עורכי דין, בתי משפט ואנשים לא שמחים ולא מחייכים. בדומה לגרסה האנושית, מוות קליני עסקי הוא תמיד סיפור עצוב. איך העסק שלך יוכל להימנע מהמצב הזה?

  • ניוזלטר 19 - מלחמה על סיפון חלקלק – טרור בעסק שלך.

    טרור היה ויהיה כלי עבודה שטיפוסים מפוקפקים יעשו בו שימוש כדי לקלקל, להרוס, להחריב ולנפץ לא רק מדינות או אידיאולוגיות פוליטיות אלא אף עסקים וחברות. למעשה, בקרב כל מאה איש, ישנם שניים - שלושה אנשים שכל מטרתם תהיה הרסנית ובמיוחד בעסק שלך.

  • ניוזלטר 18 - המסע לפיתוח העסק המושלם.

    בניוזלטר זה אנו בוחנים את הצמיחה האדירה של קונדיטוריה פינתית זעירה בנהריה שהפכה לחברה שהכנסותיה מתקבלות במטבע חוץ מקצוות תבל ולקשר שלה אל המיליארדר ואיש העסקים מהמצליחים בעולם, מר וורן באפט.