מאמרים בניהול לפי קטגוריה
מה היינו נותנים תמורת המתכון הנכון, ההסבר המדויק לתופעה עסקית שכולל את הצעדים הנכונים לשיפורה? בעוצמה עסקית אנו עובדים עם מתודולוגיה (שיטה מובנית) מאד מדוייקת וממוקדת. לכל תופעה עסקית/ארגונית ישנו הסבר ודפוס פעולה לשיפורה.
בעמוד זה תוכלו למצוא רשימת מאמרים וכלים ניהוליים שאנו מפיקים מעת לעת ללקוחותנו ובמהלך עבודתנו השוטפת. מאמרים אלו יסייעו לכם להשיג שיפור בביצועי פעילותיכם ולשפר את יכולתיכם להשיג הצלחה. נשמח אם תצרו עימנו קשר ושתפו אותנו במחשבותיכם ובפידבקים אודות יישום הכלים או בקשות מיוחדות.
אתם גם מוזמנים להתעדכן בטיפים בניהול שאנו מעדכנים במיוחד עבורכם מידי שבוע. תמצאו שם טיפים בנושאים מגוונים ומרתקים שיוכלו לעזור לכם לשפר את יכולת הניהול וביצועי העסק שאתם מנהלים.
קריאה מהנה!
מאמרים בנושא: ניהול וכספים
-
מהו מודל ארבעת השלבים
מהו המודל שמשפיע עליך ועל העסק שלך ברמה יומיומית? מהו מודל ארבעת השלבים? קרא את המאמר והכר את המודל החשוב הזה.
-
שלב היזם במודל ארבעת השלבים
מהו שלב 1, שלה היזם במודל ארבעת השלבים. מה מאפיין את השלב הזה ואילו נתונים אתה חייב לדעת כדי לעבור לשלב הבא? קרא במאמר.
-
מהו שלב מנהל העבודה?
מהו שלב מנהל העבודה? השלב מספר 2 מתוך מודל ארבעת השלבים. מה מאפיין אותו ומה אתה צריך לדעת כדי להימנע מלהישאר תקוע בו. היכנס למאמר.
-
שלב המנכ"ל במודל ארבעת השלבים
מהו השלב השלישי במודל ארבעת השלבים? מה מאפיין את שלב המנכ"ל? האם זהו מצוי שרצוי להיות בו? ולמה הוא כל כך טוב לאגו שלך? קרא את המאמר.
-
שלב הבעלים במודל ארבעת השלבים
השלב האחרון במודל ארבעת השלבים נקרא שלב הבעלים. למה הוא השלב הנחשק ביותר? ולמה אתה רוצה להגיע אליו בהקדם. קרא את המאמר.
מאמרים בנושא: שיווק מכירות ואינטרנט
-
ביקורים קצרים באתר האינטרנט שלכם
כיצד תגרמו לשיווקי שלכם באינטרנט להיות יעיל וממוקד? כיצד תרוויחו יותר מכל שקל שתשקיעו בשיווק ברשת האינטרנט?
-
מהותו של שיווק
מהו שיווק? איך משווקים בצורה יעילה? במאמר הבא תמצאו רעיונות בסיסיים ופשוטים לשיווק שכל בעל עסק יכול ליישם. בהצלחה!
-
מה בסך הכל רצית?... המון לקוחות!
אתר טוב צריך להביא לך פניות, מתעניינים ולקוחות, לעזור ליותר אנשים להכיר אותך ולאפשר לך לצבור טונות של זמן וכסף. זוהי אמת פשוטה שמי שמכיר אותך נטייתו לבצע עסקה איתך גדולה יותר. הדפס ושמור!
-
ייעוץ שיווקי ומכירתי: מקריסה עסקית לרווח נקי
case study. סיפורו של עסק משפחתי עונתי בינוני במרכז העסק. הוא פועל בתחום היפר תחרותי. בעלי העסק מצאו את עצמם מזרימים הון עצמי לחברה באופן קבוע. הם נרשמו לתוכנית שיווקית והתוצאות לפניכם.
-
שירות לקוחות ושימורם: קשיים בשיווק והקשר למחלקת התפעול שלך.
מהו הקשר בין מיתוג העסק שלך כפי שנצרב בתודעת הלקוח לבין המיתוג שאתה מנסה לייצר בקמפיין הפרסום שלך. ניתוח הקמפיינים של חברות מובילות. מה תוכל ללמוד מכך?